2013. december 8., vasárnap

Teaidő

Mostanában, mármint hétvégén nem történt semmi igazán érdekes, úgy értem most anya is nyugodt, és amíg nem vagyok suliban, a sulibeli dolgokkal se nagyon lehet baj.
Egy aprócska dolog van, amit mégis megosztanék veletek. Csak egy apróság.
Ma este csináltam magamnak egy teát, de elfeledkeztem róla, és amikor eszembe jutott, már egészen jéghideg volt. Gondoltam, megmikrózom, de aztán eszembe jutott, hogy még mindig nincs áram.
Egy pillanatig törtem a fejem, aztán eszembe jutott a Nagy Ötlet! Fogtam két ceruzát, tudjátok, merthogy a belseje grafit, és a grafit vezeti az áramot. Beledugtam őket a teámba, és valami olyanra igyekeztem gondolni, ami ki tud hozni a sodromból, olyanra, amitől már legalább egyszer lecsaptam a rendszert...
(Most éppen Levire gondoltam, de ezt titok ;) )
Pillanatokon belül gőzölögni kezdett a tea, én meg csak vigyorogtam, mint a tejbetök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése