2013. augusztus 28., szerda

Tisztelt Háziorvos!

Ez év májusában történt, hogy elmentünk a háziorvosomhoz, hogy ajánljon valamit a hajhullásom ellen (még nem öltött elkeserítő méreteket, de egy-két megjegyzést már kaptam rá).
- Szed valamilyen gyógyszert?
- Nem.
- Fogamzásgátlót?
- Nem.
- Allergiás valamire?
- Nem.
- Nagy nyomás alatt él?
- Nyomás alatt?
Akkor elmeséltem, hogy az iskolában év vége van, és nagyon hajtani kell, mert németből és biológiából is hármasra állok, és egy elit iskolában ez nem túl jó arány. Elmeséltem, hogy a helyet, ahova járok, versenyistállóként szokták emlegetni, mert a legtöbb megyei tanulmányi versenyt a mi diákjaink nyerik meg, az országosakon a harmadik hely a minimum, nagy arányban jutnak be a kemény, jónevű egyetemekre, a tanulók fele kitűnő, nem ritka a tiszta ötös érettségi, és az utóbbi pár évben csak mi tudtunk száz százalékos érettségit produkálni - és az eredmények szintentartása az alapelvárás.
Elmeséltem továbbá, hogy az osztálytársaim rendszeresen csúfolnak, nem mindig a hajam miatt ugyan. Elmeséltem, hogy az mp4-emet elvették, és kidobták az iskola előtti útra, és átment rajta egy autó.
Elmeséltem azt is, hogy Anyáék nem olyan régen, egy éve váltak el.
- Nem hiszem, hogy nyomás alatt élek.
- Rendben, akkor először is csinálni kell egy teljes góckutatást, adok is beutalókat. Addig is csak azt mondhatom, hogy próbálj lazább lenni, és Viola... járj vissza kontrollra, jó? Mondjuk két hetente. Itt a névjegyem is, ha valami baj lenne.

Dr. Szabó Adél
Családorvosi Betéti Társaság
8000, Székesfehérvár, Batthyány u. 12.
Tel: (22)5**-***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése