2013. szeptember 20., péntek

Még két beutaló

Mivel a góckutatás nem mutatott ki semmit, ma visszamentem a háziorvosomhoz, hogy együtt folytassuk a tippelgetést.
– Nincsenek újabb tüneteid?
– Néha szédülök – feleltem. – De az csak az új diéta miatt van.
Átnyújtottam neki az étrend leírását, reménykedve, hogy élből eltilt tőle, de ő csak némi homlokráncolt hümmögés után óvatosan megszólalt:
– Nem gondolom, hogy hatni fog, de ha nem árt, érdemes megpróbálni. – Diplomatikus válasz volt, az biztos. – És tényleg nem érzel mást?
– Mi másra tetszik gondolni?
– Például dübörgő hang vagy fényvillanások, látszólag minden ok nélkül. Hallucinációk.
– Hogy… mi?
– Szédülés, hányinger, hirtelen szomjúság, ájulások? Ilyesmik sem voltak?
– Nem, semmi hasonló.
– Azért nem lehetünk elég óvatosak, adok egy beutalót az onkológiára. És ha bármi olyasmit észlelsz, amit mondtam, azonnal szólj. Hívj fel, akár éjjel is… jó?
Bólintottam, de nem tudtam, mire fel ez a nagy felhajtás. Mindenesetre két beutalóval lettem gazdagabb, az egyik az onkológiára szól, a másik az endokrinológiára. Bármit is jelentsenek ezek a nevek.

De most nem írok tovább, mert tényleg nagyon fáj a fejem. Valószínű az étrendtől van. Kóstoltatok már sótlan brokkolit? Nem csodálkoznék, ha attól lenne, attól bárkinek megfájdulna bármije. Mármint a feje. Az. Ja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése