2013. augusztus 28., szerda

A vér átka - 3. rész

Elmentem a vérvételre, ahova beutalt a nőgyógyász, aztán menetrend szerint, két hét múlva mentem az eredményért, és visszavittem Adélnak, a háziorvosomnak. Együtt néztük át a leleteket.
- Tényleg lehetséges, hogy androgén hormonzavarról van szó, és ki is mutatná ez a teszt, de nézd csak: a leleteden az áll, hogy az androgén hormon szintjét technikai okok miatt nem vizsgálták.
Csak kicsit voltam  ideges, elvégre hónapok óta szoptam a vérvételek miatt, és most, végre a célegyenesben voltam (legalábbis naivan úgy gondoltam), erre elrontják nekem az egészet. Szerencsére így, hogy nem miattam kell még egy vérvétel, megcsinálták soron kívül - ami azt jelenti, hogy nem fél órát kellett sorba állnom, csak tíz percet.
Így végigjártam megint, nőgyógyász (ezúttal nőnemű), beutaló, vérvétel, két hét várakozási idő, elmenni a leletért, vissza Adélhoz.
- Negatív! - mondta Adél mosolyogva, és én megnyugodtam.

Nem kellett volna. Most hogy mindent kizártunk, mégis mi lehet a kopaszodás oka? Egyre jobban látszott, egyre többet kellett mókolnom reggelente a frizurámmal, hogy nem piszkáljanak az iskolában. Valami oka volt, kellett, hogy legyen, de... még fogalmunk sem volt, hogy mi. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egyelőre eddig olvastam a történetet, de tervezem, hogy folytatom. :) Tulajdonképpen alig hiszem, hogy ez a néhány rész kizárólag Viola hajhullása körül forog, mégis fenntartotta a figyelmemet. :D Gratulálok!
    Arra viszont figyelj, hogy sok 'hogy'-ot és 'volt'-ot használsz, ami kicsit megakasztja a szöveget, pedig alapvetően jó és olvasmányos a stílusod.
    (Még annyi megjegyzés, hogy a cím alatt a bemutatkozó szöveg, vagy minek is nevezik csak alig-alig olvasható, szerintem más színnel írd.)

    További jó alkotást kívánok! :)
    S. M. Kinda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D
      Jó érzés tudni, hogy olvasod, amit írok, és sikerült valakinek örömet okoznom :3 Jól tippelsz a történetet illetően, remélem, sikerül fenntartanom az érdeklődésed.
      A bevezető szöveget direkt tettem nehezen olvashatóvá, hogy aki csak idetéved, az ne olvassa el, hogy egy ideig még elhiggye, hogy ezt tényleg egy tizenhat éves lány írja. A stílus is ezért esetlenke és kiforratlan, de igyekszem átnézni, hogy megoldható-e, hogy gördülékenyebb legyen, ugyanakkor megmaradjon a kislányos benyomás.
      Köszi a véleményt, és további jó olvasást! :)

      Törlés