2013. december 25., szerda

X-mas

X-men mas

(bocs, ez kellett XD)

A karácsony hihetetlenül jól telik. Sokat pihenünk, főztünk együtt Levivel, nézzük a bugyuta karácsonyi filmeket a tévében. Kicsit furcsálltam, hogy Leviéket egy rokon sem látogatta meg, de elmesélték, hogy a legtöbben nagyon-nagyon messze élnek. Az édesanyja pedig varrónőként dolgozik Passauban, és karácsonyra nem kapott szabadságot. Szegény :(
Levi nagyon örült a versnek, és képzeljétek, én is kaptam tőle ajándékot! Meg is mutatom:

Ez egy gyönyörű, hosszú, hullámos barna paróka, egészen hasonlít arra, amilyen a saját hajam volt. Persze látszik már rajta, hogy nem vadonat új (tuti, hogy Levi nem engedhetett volna meg magának egy újat), de ettől valahogy igazibbnak hat. Annyira gyönyörű, és olyan jó végre normális embernek kinézni, hogy azt el sem tudom mondani. De talán el sem hinnétek.
Mióta Leviéknél vagyok, olyan, mintha nyaralnék. És látjátok, hogy milyen jót tesz, asszem a képen is látszik a javulás. A színem is jobb, kisebbek a karikák a szemem alatt, és a villámok sem jönnek túl gyakran. Visszagondolva, Bence telefonja óta csak egy villanykörtét durrantottam ki, az egyik éjjel, amikor rémálmom volt, de ez, tekintve a korábbiakat, simán belefér.

Megsúgom nektek, de csak halkan, hogy most egészen optimistának érzem magam. Lekopogom, meg minden, és ne is adjátok tovább senkinek, de azt hiszem, hogy Levi és István bácsi segítségével képes leszek olyan nyugodt maradni, hogy tudjam irányítani a villámokat.
Más szóval, rendbe fog jönni minden!
Szorítsatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése