2013. november 14., csütörtök

Dobozoljunk!

Nemrég értem haza, és amikor kimentem a garázsba fáért, valami különösre lettem figyelmes.


- Anyaaa!!! Ez micsoda? - kérdeztem.
- Ez? Egy áramcsökkentő készülék - mondta Anya, valószínűleg fel sem tűnt neki, milyen zöldes árnyalatot ölthetett az arcom.
- Hogy mi?!
- Feszültségoptimalizáló áramcsökkentő készülék. Ha bedugod a konnektorba, akkor kisimítja az áram fázisait, és így kevesebbet kell fizetni.
- De hát miért?
- Mert ingadozik a feszültség a házban. Te nem vetted észre, ahogy folyton villognak a lámpáink, meg pislog a tévé?
- De...
- És így nagyon sokat kellene fizetnünk. Ezzel viszont a villanyszámla 70%-át meg lehet takarítani...
- Anya... mennyit fizettél ezért a vacakért?
- Ez nem vacak! Ne szólj bele abba, amit nem értesz!

Félek, hogy Anya sejt valamit, úgy értem... Először a lúgosító-étrend, most egy áramkisimító, mi lesz a következő? Mi lesz, ha idehoz egy táltost, vagy valamit, aki felismeri, mire vagyok képes?
Erről már nem is beszélek...

Mindegy, most nincs időm keseregni, megyünk Diáékkal ruhákat venni. Azt mondta, kell pár cucc, ami... kell, és kész. Majd még írok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése