2013. november 5., kedd

Laza beszámoló

Ha az életem egy film lenne, az ilyen napokat hívnák cseleménylassítónak.

Ugye még mindig követem az étrendet, amitől eddig hat kilót fogytam, mintha lett volna miből. Nem ehetek együtt a többiekkel a menzán, hanem ilyen fura kis éthordóban viszem magammal a párolt zöldséget, meg a halat.
Szóval ma is leültem az asztalhoz, egy kicsit távolabb az osztálytársaimtól, hogy ne nézzenek furán, ha látják a kajámat - nem gondoltam, hogy már azt is különcködésnek veszik, ha egyedül ülök le enni.
Hallottam, hogy nevetnek, és sugdolóznak, és kicsit ideges is lettem. Addig puffogtam magamban, amíg el nem vonta a figyelmemet, hogy beindultak a teremben a ventillátorok.
Pedig csak nyáron szoktak működni - futott át az agyamon, amikor megjelent Dia, akivel nem is találkoztam, mióta a rémálmom volt vele.
- Hétvégén lesz nálunk egy szolid buli - mondta, miután lehuppant mellém, és az osztálytársaim pusmogása is elhalt. - Csak négyen lennénk, te, én, az öcsém és az egyik haverja, megnéznénk valami filmet, mit szólsz hozzá?

Örültem neki, Anya már kevésbé.
- De ugye nem hagyod majd, hogy mindenféle szennyel etessenek? - kérdezte aggódva.
- Persze, hogy nem.
- Fiúk is lesznek azon a bulin?
- Hát, tulajdonképpen igen...
- Nem szedhetsz tablettát, nem hagyom, hogy tönkretedd magad!
- De Anya - hápogtam lesokkolva. - Ez csak egy buli!
- Úristen, mi van, ha latexallergiád van?
- És ha van? Csak filmezünk.
- De nem esztek semmit, ugye? És ne igyál sört, tudod, mennyit árt a komló az emésztésnek? És reggel, ha kávéval kínálnak, ne fogadd el! A tejet meg... kérlek, legalább tejet ne igyál! EREDENDŐ CUKOR VAN BENNE!

Szóval, hétvégén buliba megyek, everyone!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése